Použití Cookie Oznámení

Na této stránce používáme cookies, abychom Vám mohli poskytovat odpovídající osobní služby.

Používáním této stránky souhlasíte s našim používáním cookies, jak je uvedeno v našem upozornění o používání cookies. Pro více imformací, jaké cookies používáme, jak je můžete odstranit nebo zablokovat, si prosím přečtěte naše upozornění o používání cookies.

Foot Locker otevře v Praze svoji největší prodejnu ve střední Evropě

Klikněte pro zvětšení

Foot Locker, mezinárodní prodejce volnočasové obuvi a oblečení, otevře v polovině roku svou největší prodejnu ve střední Evropě. Prodejna o rozloze téměř 1 500 m2 zaujme pět pater v Paláci Euro na Václavském náměstí. Pronájem prostor zprostředkovala realitně poradenská společnost Cushman & Wakefield, která zároveň zajišťuje projektové řízení výstavby obchodní jednotky. 

Nová vlajková prodejna nahradí v Paláci Euro módní řetězec Promod a stávající kasino. Plocha prodejny bude třikrát větší, než bývá u obchodů Foot Locker běžné. Prostor výkladní plochy dosahuje téměř 600 m2

„Centrum Prahy se dlouhodobě profiluje jako nejatraktivnější retailová lokalita ve střední a východní Evropě. Důkazem je stále rostoucí zájem mezinárodních značek o prostory pražského centra, především o obchodní jednotky na ulicích Na Příkopě, Pařížské a na Václavském náměstí, které čeká v nadcházejících letech rozsáhlá revitalizace, “ říká Jan Kotrbáček, partner a vedoucí týmu pronájmu maloobchodních prostor pro střední Evropu ve společnosti Cushman & Wakefield. „Obchody v ulicích centra Prahy těží z množství průchozích i z polohy, která značkám umožňuje viditelně prezentovat vlastní identitu,“ dodává Kotrbáček. 

„Prahu považujeme v rámci regionu středovýchodní Evropy za klíčovou lokalitu. Místní trh je stabilní a turistický ruch je dlouhodobě na vzestupu,“ říká Martin Macháč, ředitel v oblasti nemovitostí ve společnosti Foot Locker Europe. „Vlajková prodejna nabídne nejširší sortiment zboží, včetně kolekcí, které jsou vytvářeny výhradně pro značku Foot Locker,“ dodává Macháč. 

Značka Foot Locker vznikla v roce 1974. Má více než 800 obchodů po celé Evropě a přes 3 000 celosvětově. Většina dostupného sortimentu je vyráběna k exkluzivnímu prodeji v obchodech Foot Locker. Svým zákazníkům nabízí zboží od značek, jako je například Nike, Adidas, Lacoste nebo Puma.