Použití Cookie Oznámení

Na této stránce používáme cookies, abychom Vám mohli poskytovat odpovídající osobní služby.

Používáním této stránky souhlasíte s našim používáním cookies, jak je uvedeno v našem upozornění o používání cookies. Pro více imformací, jaké cookies používáme, jak je můžete odstranit nebo zablokovat, si prosím přečtěte naše upozornění o používání cookies.

Kosmetika PUPA z Tuzexu je zpět

Klikněte pro zvětšení

Praha, 1. června 2016 – Italská kosmetická značka PUPA, která se v minulosti exkluzivně prodávala v prodejnách Tuzex, bude v České republice znovu k dostání. Ve středu 8. června otevře svou první prodejnu v ČR a najdeme ji v obchodním centru Černý most. Pronájem prostor zprostředkovala realitně poradenská společnost Cushman & Wakefield, která značku exkluzivně zastupuje při expanzi. 

„Řetězec PUPA, který prodává v 70 zemích světa, zastupujeme i v dalších zemích. V posledních dvou letech otevřela PUPA ve spolupráci s námi 15 prodejen v různých evropských zemích,” říká Tomáš Vavrečka ze společnosti Cushman & Wakefield, který se na otevření první české prodejny podílel. Vavrečka dodává: „Po úspěšném provozu na Slovensku byla expanze na český trh logickým krokem.“ Kosmetický trh v České republice se neustále rozrůstá. 

„Již nyní plánujeme otevřít v České republice v průběhu nadcházejících let několik dalších prodejen. V nejbližší době otevřeme další, velmi důležitý obchod v Praze. Nové prodejny již nebudou pouze v obchodních centrech. Budeme také otevírat kamenné obchody ve vybraných městech. Do roku 2019 by kosmetika PUPA měla být dostupná ve všech velkých krajských městech České republiky,“ prohlásil Andrea Conti, jednatel společnosti PUPA Czech s.r.o. 

PUPA je vysoce kvalitní, kreativní a barvitá značka kosmetiky s rozsáhlým sortimentem, která se vzhledem k poskytované kvalitě na trhu nabízí za nejnižší ceny. Její cenová pozice, nejlepší poměr kvality k ceně, široká nabídka produktů v oblasti make-upu, příslušenství, koupelové a tělové kosmetiky, péče o pleť a klasických i kreativních a emotivních kosmetických souprav může pro značku PUPA představovat příležitost, jak se odlišit i od značek, které vstoupily nedávno na český trh kosmetiky s produkty vyšší cenové hladiny, např. MAC, Kiehls a další. Kosmetické značky vysoké kvality s orientací na masový trh jsou na českém trhu stále vzácné.