Použití Cookie Oznámení

Na této stránce používáme cookies, abychom Vám mohli poskytovat odpovídající osobní služby.

Používáním této stránky souhlasíte s našim používáním cookies, jak je uvedeno v našem upozornění o používání cookies. Pro více imformací, jaké cookies používáme, jak je můžete odstranit nebo zablokovat, si prosím přečtěte naše upozornění o používání cookies.

COS vstupuje na český trh, otevře na Pařížské

Klikněte pro zvětšení

Praha, 4. února 2015 – Brány prvního českého butiku značky COS se otevřou v pátek. Prémiová značka švédského řetězce Hennes & Mauritz bude k nalezení na adrese Pařížská 23 v třípodlažním prodejním prostoru o rozloze téměř 600 metrů čtverečních. Na transakci se podílela společnost Cushman & Wakefield.

“Praha je okouzlující a rozmanité město, cítíme, že ulice Pařížská je ideální lokalitou pro první butik. Pro značku COS je zahájení prodeje v České republice vzrušujícím krokem,” říká Marie Honda, výkonná ředitelka COS. 

Pařížská je pro obchodníky velmi atraktivní adresou, a nájemné tak dlouhodobě roste. Přestože je momentálně zcela zaplněna, standartním jevem jsou přesuny nájemců zejména za účelem zvětšení plochy. 

„Skladba nájemců se může měnit. Minulý rok se v rámci Pařížské ulice přestěhoval do větších prostor Louis Vuitton. Pronajal si 900 m2. Nově na Pařížskou vstoupily například značky Tory Burch a Brioni,“ říká Jan Kotrbáček, partner a vedoucí retailového týmu společnosti Cushman & Wakefield, který se na relokaci Brioni podílel, „V letošním roce očekáváme na Pařížské otevření showroomu Rolls Royce.“ 

Mění se také typický zákazník. Na Pařížské dávno nenakupují jen cizinci. Význam českého zákazníka pro obchodníky roste. Majitelé a manažeři úspěšných českých firem jsou další skupinou, na kterou se dnes butiky musejí nutně orientovat. Většinu zákazníků ovšem stále tvoří zahraniční zákazníci. Dlouhou dobu byli v převaze Rusové, loni ovšem jejich aktivita klesla. Se zavedením pravidelné letové linky Praha – Peking v září minulého roku pozorujeme převahu čínských zákazníků.