Cushman & Wakefield se stěhuje

Klikněte pro zvětšení

PRAHA, 20. ledna 2016 – Quadrio se stává novým sídlem Cushman & Wakefield. Stěhování čeká firmu v dubnu. Momentálně probíhají stavební práce a od března pak dokončovací interiérové a designové úpravy. Cushman & Wakefield si v Quadriu pronajímá přes 2 tisíce metrů čtverečních. Vlastníkem budovy je CPI Group. Společnost Cushman & Wakefield zároveň nemovitost pro CPI spravuje a pronajímá. 

“Pro Cushman & Wakefield je důležité mít sídlo v prvotřídních kancelářích na ikonické adrese. Quadrio tato kritéria zcela naplňuje a zaměstnancům i klientům poskytuje vynikající pracovní prostředí. Bonusem je pak střešní terasa s panoramatickým výhledem na celou Prahu,” říká Jonathan Hallett, výkonný ředitel Cushman & Wakefield pro střední a východní Evropu. 

“Stěhování firemního sídla je poměrně dlouhodobý proces, který běžně trvá 18 měsíců. Poté, co padne rozhodnutí o nové lokalitě, je třeba věnovat pozornost vnitřnímu uspořádání a vybavení. Přitažlivý interiér je silným motivačním prvkem pro zaměstnance a proto kvalitu pracovního prostřední není radno podceňovat. Správné členění má pak významný dopad na efektivitu celé firmy,” říká Radka Novak, vedoucí kancelářského týmu Cushman & Wakefield. 

Trendy? 

Kancelářský svět se postupně od open space přesouvá ke sdíleným pracovištím kombinovaným s relaxačními zónami. I v tomto směru je však třeba brát trendy s nadhledem a kanceláře uspořádat na míru potřebám firmy. Cushman & Wakefield v první fázi zvažovali zřídit sdílená pracoviště (tzn. zaměstnanec si při příchodu do kanceláře vybírá libovolný volný stůl). Po zpracování studie o interakci mezi jednotlivými týmy se však ukázalo, že úspora na pronajaté ploše by nevyvážila negativní efekty. 

„Pro tým je důležité sdílení a pocit sounáležitosti. Proto jsme se nakonec rozhodli zůstat u modelu, kdy má většina zaměstnanců svůj stůl,“ říká Pavel Podhora, vedoucí týmu projektového řízení v Cushman & Wakerfield a dodává: „Stěhování Cushman & Wakefield je navíc zpestřeno nedávnou fúzí s firmou DTZ. Bylo třeba zvětšit pronajatou plochu a přepracovat vnitřní uspořádání tak, aby vyhovovalo aktuálním požadavkům. Na výběru nových kanceláří pracoval celý tým profesionálů včetně externího architekta a firmy, která zpracovala studii využití jednotlivých pracovišť a potřebu interakce mezi jednotlivými týmy.“