Použití Cookie Oznámení

Na této stránce používáme cookies, abychom Vám mohli poskytovat odpovídající osobní služby.

Používáním této stránky souhlasíte s našim používáním cookies, jak je uvedeno v našem upozornění o používání cookies. Pro více imformací, jaké cookies používáme, jak je můžete odstranit nebo zablokovat, si prosím přečtěte naše upozornění o používání cookies.

Nové značky v centru Prahy

Max Mara Slovanský Dům
Klikněte pro zvětšení

Vlajkovou prodejnu na nejdražší nákupní ulici České republiky – na pražských Příkopech – otevře  obuvnická značka Deichmann. Bude tak následovat další světové značky, které se do této lokality přistěhovaly nedávno. Pronájem prostor pro Deichman zajistil maloobchodní tým ze společnosti Cushman & Wakefield.

„Umístěním své prodejny na nejfrekventovanější pražskou nákupní třídu završuje Deichmann, který je dnes nejvýznamnějším prodejcem obuvi v ČR, svoji expanzi. S novou vlajkovou prodejnou se zařazuje po bok dalších významných značek. Ulice Na Příkopě je pro světové obchodníky nejatraktivnější lokalitou nejen v Praze, ale celé střední Evropě. Každý zde chce být, ovšem dovolit si to mohou pouze ti nejsilnější,“ říká Jan Voslář, vedoucí pronájmu obchodních jednotek v centrech měst ze společnosti Cushman & Wakefield.

Podle studie Nejdražší nákupní ulice světa, kterou Cushman & Wakefield každoročně zpracovává, přesahuje nájemné v nejlepších obchodech Na Příkopech i padesát tisíc korun za metr čtvereční ročně. Obchodníci jsou přitom ochotni čekat na vysněnou jednotku i několik let.
 
Nabídku módního zboží v centru Prahy obohatila například značka Weekend Max Mara, která otevřela v červnu prodejnu ve Slovanském domě. Jedná se o její největší prodejní jednotku v Česku a pronájem rovněž zajistil maloobchodní tým z Cushman & Wakefield. Krátce předtím obsadila Bershka ze skupiny Inditex jednotku přímo u vstupu do metra Můstek.

„Zájem je i o další ulice v centru – například britská Karen Millen otevřela za podpory maloobchodního týmu C&W v Železné ulici a existuje množství dalších značek, které se na centrum Prahy se zájmem dívají,“ dodává Jan Voslář.