“Auto-Spa” - NOVÁ ZNAČKA NA ČESKÉM TRHU

Auto-Spa, značka pro bezdotykové mytí aut, nově vstupuje na český trh. První automyčka otevře 20. prosince 2012 v obchodní zóně u Tesca v Děčíně. S nápadem na umístění myčky přímo na parkoviště před hypermarketem Tesco přišel tým pronájmu nákupních parků ve společnosti Cushman & Wakefield. Ten také zajistil pronájem pozemku.

„Smyslem je ušetřit zákazníkům čas – zatímco žena nakupuje, muž zajistí umytí vozu. Automyčka se nachází přímo na parkovišti před prodejnou Tesco a oproti klasické myčce nabízí šetrnější technologii. Služba bude spuštěna zítra,“ říká Martin Kubín z oddělení pronájmu nákupních parků v Cushman & Wakefield. 

Bezdotyková automyčka využívá šetrnější technologii postavenou na speciálním mikroprášku. Klasický mechanický kartáč se nepoužívá a tím odpadá riziko poškrábání laku. Služba je zároveň levnější – zařízení je samoobslužné a cena mytí záleží na zručnosti řidiče (účtují se minuty provozu). V bezdotykové myčce lze mimo jiné umýt i motocykly a čtyřkolky, které nemohou využívat služeb klasických myček.

„V západní Evropě jde o poměrně rozšířenou službu. Zatímco v sousedních státech je již realizováno několik tisíc bezdotykových auto myček, český trh je teprve na začátku. 

Vzhledem k deficitu služby tohoto typu a úspěchu na již realizovaných projektech věříme v jeho potenciál a intenzivně pracujeme na expanzi do dalších lokalit. V roce 2013 plánujeme realizaci dalších 20 vlastních a frenčízových poboček,“ říká Dorde Sredić, jednatel společnosti Auto-Spa CZ.

“Zaleží nám na spokojenosti našich zákazníků, proto na mycích linkách Auto Spa poskytujeme nejvyšší kvalitu mytí - za nejnižší cenu,” dodává Sredić.

Zřizovatelem služby v České republice je společnost Auto-Spa CZ. Společnost/značka „Auto-Spa“ pochází z Polska a je lídrem ve svém oboru ve střední Evropě.